Inhoud voetbal- en keepersdagen meivakantie 2023

13 april 2023

In de meivakantie vervolgen we onze wereldreis bij Wittenhorst. In de voorjaarsvakantie hebben we samen met 4Skills al twee geweldige dagen gehad. Maar......we zijn nog niet klaar!! We komen in de meivakantie terug met een driedaagse; zowel voor de voetballers als ook met een speciaal keepersprogramma onder leiding van team Hoofd Jeugdkeeperstrainer Rick v/d Maast van NAC Breda. Inschrijven voor 1 of 2 dagen kan natuurlijk ook!

Elke dag zetten we een continent helemaal in de schijnwerpers en kiezen we een aantal grootheden uit. We trainen deze dag in de specifieke stijl van dit continent en trainen op waar deze grootheden zo bekend en geliefd om zijn geworden. Aan het eind van de dag sluiten we af met een 4v4 toernooi, waarbij de landen van dit continent tegen elkaar uit komen.

Hiernaast kiezen we 1 grote andere sport uit van elk continent welke we ook zullen spelen. Zo doen de deelnemers ook weer andere ervaringen en spelplezier op naast alle voetbaltrainingen en andere voetbalactiviteiten gedurende deze dag. Deze sporten zullen in wedstrijdvorm aangeboden worden.

• 26 april: Noord-Amerika: Extra sport deze dag: Baseball/ Honkbal
  • 27 april: Europa: Extra sport deze dag: Volleybal
  • 28 april: Azië en Oceanië: Extra sport deze dag: Hockey

Voor wie?

Ben jij tussen de 6 en 15 jaar? Dan kan jij je opgeven voor dit 4-Skills spektakel, ook als je geen lid bent van de club. Je kunt je alleen of met anderen opgeven, zelfs ook met je hele team voor een geweldige trainingskamp samen. De groepen worden ingedeeld op basis van leeftijd, niveau en persoonlijke verzoeken. Aanpassingen gedurende de voetbaldagen kunnen gemaakt worden, maar altijd in overleg met het kind en de ouders.

Voor elke leeftijdscategorie zijn onze voetbaldagen van 10.00u tot 15.00u met gratis mogelijkheid voor opvang tot 16.30u wanneer nodig. Leeftijden worden zoveel mogelijk bij elkaar ingedeeld, afhankelijk van verzoeken en eventuele niveauverschillen. Dit is altijd afhankelijk van het aantal deelnemers en daarin de leeftijdsverdeling.

Wat mag je verwachten:

• Nieuw, uitdagend en variërend programma van 10.00u – 15.00u binnen een nieuw thema; ‘One World, One Goal’
  • Individuele, persoonlijke aandacht van gediplomeerde en ervaren trainers
  • Veilig en betrouwbaar klimaat
  • Gaaf 4-Skills voetbalshirt
  • Elke dag onbeperkt fruit/ drinken bij de zelf meegebrachte lunch (vanwege allergieën)
  • Kans op het winnen van mooie medailles bij de verschillende activiteiten
  • Gave beker voor iedere deelnemer bij het afsluiten van het kamp
  • Gratis opvang mogelijk met leuke activiteiten tot 16.30u
  • Ontzettend veel plezier met een onvergetelijke ervaring en veel persoonlijke groei

Check de link voor online inschrijven: 4-Skills Voetbaldagen 2023; 'One World, One Goal' | Soccer Academy 4 Skills