33 editie Jeugdvoetbaldagen in Horst van start

30 augustus 2022

Deze week vinden de Jeugdvoetbaldagen plaats op ons sportpark. Dit jaar is de 33ste editie alweer. Een volle week in het teken van het prachtige spel van voetbal. Meer dan 200 kinderen in de leeftijd van 5,5 tot en met 16 jaar doen mee. Uit alle kerkdorpen en ver daarbuiten is de interesse groot om een hele week een lekkere pot te voetballen. Er is van alles te doen. Penaltybokaal, voetbalquiz, pannakooi, techniekoefeningen, keeperstraining en zelfs een heus Mini WK. Het komt allemaal voorbij op de Jeugdvoetbaldagen.

"Mooi om te zien hoe iedereen het sportpark elke dag met een voldaan gevoel verlaat. Alle kinderen komen met veel plezier. Daarnaast ontmoeten ze hier andere kinderen die niet in hun eigen dorp wonen.", aldus Dennis Stiphout, stafhoofd van de Jeugdvoetbaldagen. "Ik ben ook erg trots dat we dit mogelijk maken door ons team van meer dan 50 vrijwilligers die elke dag klaarstaan voor deze kinderen."

Omroep Horst Aan de Maas heeft een leuke reportage gemaakt over de Jeugdvoetbaldagen.

Houd  de website van de Jeugdvoetbaldagen in de gaten voor meer nieuws. Of je al in te schrijven voor volgend jaar!

Wittenhorst wenst alle deelnemers en vrijwilligers een plezierige en sportieve Voetbalweek toe!