Informatiebijeenkomst Kader Jeugdteams JO8 t/m JO19

30 augustus 2022

Op dinsdag 6 september organiseren we op ons sportpark een informatiebijeenkomst specifiek voor de kaderleden van de jeugdteams JO8 t/m JO19.

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zal er géén mogelijkheid zijn voor het ophalen van de teamtassen. Sleutels kunnen vanaf 20 uur worden opgehaald/ingeleverd.  Indien daar behoefte aan is een rondleiding te krijgen over het sportpark. Ook zullen mensen aanwezig zijn om vragen te beantwoorden over allerlei organisatorische zaken zoals scheidsrechterszaken, wedstrijdzaken, voetbal.nl, spelerspasjes etc. In verband met trainingen van jeugdteams zullen twee dezelfde rondes met informatie worden gegeven en wel als volgt:

Ronde 1: 18:30 - 19:15 uur

Ronde 2: 19:45 - 20:30 uur

We raden alle kaderleden van onze jeugdteams aan om hierbij aanwezig te zijn, aangezien belangrijke info voor het nieuwe seizoen hier wordt verteld. Wij gaan ervan uit dat van elk jeugdteam JO8 t/m JO19 een of twee vertegenwoordigers aanwezig zullen zijn.

Voor de teams JO8 t/m JO12 vragen wij de ouders samen af te spreken wie namens het team aanwezig zal zijn bij deze informatiebijeenkomst. Voor JO7/6 volgt op een later moment meer informatie.

Belangrijk voor nu:

• Voor de kaderleden per team: zoek alvast contact met elkaar op en met de ouders/spelers en maak een teamapp aan, mocht dit nog niet zijn gedaan.
  • Alle gegevens zijn ingevoerd in Dotcom (speler-informatie-systeem met alle noodzakelijke informatie voor leiders/trainers). Mocht je nog geen inloggegevens hebben dan kun je die opvragen bij marcmartens@rksv-wittenhorst.nl

Eventuele vragen over de informatiebijeenkomst kunnen worden gesteld via jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl.

We hopen op een grote opkomst aanstaande dinsdag!