Bestuur Wittenhorst wisselt door deel 5: Karlijn Beerkens

2 september 2022

Gedurende de zomervakantie heeft het bestuur van Wittenhorst niet stilgezeten als het gaat om het invullen van vacante bestuursfuncties. Bestuurslid commerciële zaken, John van Helden, heeft kenbaar gemaakt om vanaf de Algemene Ledenvergadering op 3 oktober het stokje te zullen overdragen. In de tussentijd kan gemeld worden dat een kandidaat-bestuurslid commerciële zaken is gevonden in de persoon van Karlijn Beerkens (21).

Karlijn is woonachtig in Melderslo en is werkzaam als hoofdcassière bij Plus Lucassen in Horst. In deze rol stuurt zij de kassa, servicebalie en e-commerce aan. Naast haar werk volgt Karlijn de studie HBO ondernemerschap & retail management.

De ambitie voor het organiseren en managen is in de middelbare schooltijd ontstaan; “Op het Dendron College ben ik een aantal jaren vice-voorzitter van de leerlingenraad geweest en veel van de dingen die ik nu leuk vind om te doen hebben daar ook mee te maken”, aldus Karlijn.

Hoewel Karlijn geen achtergrond heeft binnen Wittenhorst, komt ze graag kijken naar wedstrijden van het negende elftal. “Zodoende leer ik ook al over de club en wat ik hier allemaal kan komen doen. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan en hoop dat ik kan helpen om de club en commerciële zaken verder te versterken en daar veel plezier aan mag beleven”, besluit Karlijn.