Uitgelicht: activiteiten komende periode

2 september 2022

Het voetbalseizoen komt stilaan uit haar 'zomerslaap' en ook bij RKsv Wittenhorst staan er al vlug weer de nodige activiteiten op het programma. Natuurlijk staan de eerste bekerwedstrijden al op de planning, gevolgd door de eerste competitiewedstrijden verderop deze maand. In september vinden er al enkele belangrijke en gezellige activiteiten plaats, zoals de teamfoto's, pasfoto's voor de Albert Heijn sportplaatjesactie en natuurlijk het seizoensopeningsweekend, waar binnenkort meer informatie over komt.

In oktober staat er o.a. een gezellige activiteit voor de senioren gepland en eerder die maand ook een bijeenkomst voor ons jeugdkader: "Naar een positief sportklimaat".

Kijk voor een volledig overzicht van de tot dusver geplande activiteiten op onze agendapagina: Agenda | RKsv Wittenhorst (rksv-wittenhorst.nl)