Knappe overwinning Wittenhorst JO19-1

20 maart 2022

Wittenhorst JO19-1 heeft zich knap hersteld van de oorwassing tegen sv TOP door zaterdagmiddag op eigen veld met 2-1 te winnen van VOAB. De 3e divisionist kwam op achterstand tegen de bezoekers uit Goirle, die hun eerste wedstrijd wonnen van Juliana '31. Het was echter middenvelder Pim van Schendelen die met twee doelpunten, waarvan de laatste vlak voor tijd, de drie punten in Horst hield. De volgende wedstrijd staat aankomende weekend op de rol tegen Blauw Geel.

Wittenhorst JO17-1 heeft na een serie mindere resultaten de draad opgepakt door op bezoek bij NWC eenvoudig met 0-4 te winnen. De eerste treffer van Victor Peeters, een corner die ineens in het doel belandde, gaat inmiddels de wereld over. Kayeal van Rengs scoorde de tweede treffer, waarna opnieuw Victor en Daniƫl Tijssen de eindstand dus op 0-4 bepaalden. Volgende week staat op eigen veld de derby tegen Sparta'18 op het programma.

Wittenhorst JO15-1 heeft een knappe prestatie geleverd door op bezoek bij Gemert met 1-1 gelijk te spelen. De thuisploeg, die in de eerste competitie voor de winterstop knap tweede werd, werd dus knap weerstand geboden en dit leverde een meer dan verdient punt op. Volgende week gaat de ploeg van trainer Stan Theeuwen op bezoek bij Unitas '59 in Eindhoven, dat eerder dit seizoen op eigen veld met 3-1 werd verslagen.

Wittenhorst JO13-1 heeft ook haar tweede wedstrijd van de nieuwe competitie met 2-0 verloren. Op bezoek bij Venlosche Boys kwamen de oranjehemden helaas tekort om een resultaat te boeken. Gelukkig staat er aankomend weekend alweer een nieuwe kans op de rol om de eerste punten te pakken in een thuiswedstrijd tegen Volharding/Sambeek.

Wat verder opviel:

• Wittenhorst JO19-2 hield de bezoekers van Ysselsteyn JO19-1 keurig op een 1-1 gelijkspel.
  • Wittenhorst JO15-3 behaalde op bezoek bij Blerick JO15-2 een punt door spectaculair met 3-3 gelijk te spelen.
  • Wittenhorst JO12-2 speelde een puike pot op bezoek bij ONDO JO12-1, maar moest in een spectaculaire wedstrijd met 6-5 haar meerdere erkennen.
  • Een mooie zege voor Wittenhorst JO11-1: op eigen veld werd er ruim met 5-1 gewonnen van Sparta '25.