Nu ook merchandise van jouw favoriete Wittenhorst-team te bestellen!

9 november 2022

Vanaf maandag 24 oktober is iedereen de sportplaatjes gaan sparen! Leuk om zoveel leuke en positieve reacties te horen. Je hebt nog tot 18 december om plaatjes te sparen. Daarna is er nog een ruilmiddag op de club om toch je album vol te krijgen mocht dat nog niet gelukt zijn.

Maar wist je dat er nog veel meer mogelijk is met jouw voetbalplaatje? Zo zijn er verschillende producten te bestellen met daarop jouw afbeelding. Leuk om zelf in te slaan en om als cadeau te geven! We hebben ook een mooi nieuwtje, niet alleen jouw voetbalplaatje is te gebruiken, óók de teamfoto's zijn te bestellen. Voor zowel personen die een persoonlijk album hebben, maar ook voor seniorenteams en commissies. Speciaal voor Wittenhorst mogelijk gemaakt. Bij elke aankoop van merchandise steun je ook de club nog eens.

Iedereen die een persoonlijk album heeft kan na het inloggen met wachtwoord en code direct de teamfoto van hem of haar zien. Voor seniorenteams zijn er aparte codes die opgevraagd kunnen worden bij Commissie Communicatie. Dus als jij Wittenhorst 10 op een sleutelhanger zou willen, of jouw favoriete vriendenteam op een lunchtrommel. Dat kan vanaf nu!

Bij onderstaande producten is het mogelijk om daarop alleen de foto van jezelf óf van jezelf met Wittenhorst-rand te laten drukken. Maar nu dus ook van jouw eigen team!

Deze producten kun je kopen:

• Verschillende sticker- en combivellen (verschillende prijzen)
  • Voordeelset (portretfoto + combivel + kleine foto's - 12,50)
  • Sleutelhanger (9,95)
  • Muismat (15,50)
  • Telefoonhoes (29,95)
  • Broodtrommel (19,50)
  • Bidon (21,95)
  • Mok (12,95)
  • Portemonnee (19,25)
  • Puzzel (30 stukjes / 50 stukjes / 96 stukjes - vanaf 22,95)
  • Kussensloop (18,50)
  • Gymtas (15,00)
  • Onderzetters  (19,95)
  • Placemat (19,95)
  • Poster (12,50)

Prijzen onder voorbehoud

Dat maakt het uitzoeken van cadeaus tijdens de decembermaand vermoedelijk een stukje gemakkelijker. In het persoonlijke spaaralbum staat een pagina met een unieke QR code om in de webshop spullen te bestellen. Of gebruik handmatig de code en wachtwoord die er bij vermeld is. Met het kopen van merchandise-artikelen steun je onze club ook nog eens, want er gaat per verkoop een bedrag naar Wittenhorst. Je kunt de spullen bij jou thuis óf bij Wittenhorst laten bezorgen. Let op: als je je spullen bij Wittenhorst laat bezorgen, komen deze allen gelijktijdig na de sportplaatjesactie binnen. Dan kan het dus even duren voordat je je spullen hebt!

Prijs voor de beste verkoper van merchandise

Verkoop jij het meeste merchandise? Weet jij zoveel mogelijk vrienden en familie iets te laten bestellen met jouw eigen code? Er zijn extra prijzen voor degenen die het meeste verkopen tijdens de actie. De hoofdprijs is een gesigneerd Wittenhorst 1-shirt met de handtekeningen van alle Wittenhorst 1-spelers.

Ben jij een speler van een seniorenteam en wil je graag iets bestellen met jouw eigen teamfoto? Stuur dan even een mail naar Commissie Communicatie en je ontvangt de code en wachtwoord om op jouwfanshop.nl teamproducten te bestellen.

Vind je het sparen langzaam gaan? We hebben vier tips om sneller en meer te sparen voor je.