Doe mee met de Wittenhorst WK-Pool!

8 november 2022

Nog een paar dagen en dan is het zover: het WK 2022. De voorspellingen worden links en rechts ingevuld en ook Wittenhorst organiseert een heuse WK-Pool!

Wat is de bedoeling?

Iedereen die op wat voor manier dan ook betrokken is binnen Wittenhorst (lid of vrijwilliger) kan meedoen. Om mee te doen, moet je je via Scorito aanmelden voor onze WK-pool. Klik vervolgens op het balkje 'Ja, ik doe mee!'.

De poster in dit bericht hangt ook in de kantine. Je kunt dan de QR-code scannen en je op deze manier aanmelden voor de pool.

Ben je nog geen lid van Scorito, meld je dan aan via de website www.scorito.com. Dit moet je eerst doen om vervolgens met onze pool mee te kunnen spelen.

Enkele praktische zaken:

• Per lid mag je één keer meedoen. Het is daarom het handigste als je je eigen voor- en achternaam en eventueel het team of commissie waarin je actief bent, invult. Mocht je iemand kennen die wél lid is van Wittenhorst maar niet mee wil doen, dan mag je natuurlijk gerust onder zijn of haar naam meedoen (wellicht interessant voor ouders van met name de jonge leden...).
  • Het voorspellen van de wedstrijden gaat in twee fases. In fase 1 voorspel je de einduitslagen van alle duels uit de groepsfase, kies je vier topscorers en voorspel je wie er wereldkampioen wordt. Let op: vergeet niet de topscorers en de kampioen te voorspellen, want ook hiermee verdien je punten.
  • In fase 2 voorspel je per ronde de uitslagen en kies je per ronde vier topscorers. We zullen natuurlijk reminders versturen via de website en socials.
  • Meedoen is -uiteraard- helemaal gratis.
  • We zijn momenteel volop bezig met het regelen van prijzen, hierover berichten we de komende weken.
  • Het is aan te raden om de Scorito-app te downloaden. Hier kun je de uitslagen gemakkelijker voorspellen en blijf je te allen tijde op de hoogte van de tussenstand!

In dit artikel hebben we ook de voorlopige prijzenpot aangekondigd.

Vragen? Mail gerust naar voetbalpoule@rksv-wittenhorst.nl!