Luid de feestdagen in met onze Oliebollenactie

30 november 2023

De winter is aanstaande en met de eerste vlokken sneeuw dansend in de lucht, is het weer tijd voor onze geliefde jaarlijkse traditie: de Oliebollenactie! Dit jaar, in samenwerking met de ambachtelijke Bakkerij Ummethun, beloven we een dag vol geurige, gouden oliebollen, die niet alleen de smaakpapillen strelen, maar ook onze club een betere toekomst geven. We gaan dit jaar niet langs de deuren, maar verkopen eenmalig op zaterdag 9 december tussen 10.00 en 13.00 uur de oliebollen op ons sportpark. Onze vrijwilligerscommissie, het kloppende hart van deze dag, verwelkomt je met open armen bij het oliebollenkraampje. Vol enthousiasme en met een glimlach verkopen zij de heerlijkste oliebollen. We delen dan ook de vrijwilligerspresentjes uit aan onze honderden vrijwilligers.

Zaterdag 9 december

Zet zaterdag 9 december de Oliebollenactie groot in je agenda, dan transformeren we ons sportpark in een oliebollenfestijn. Onder het genot van de hartverwarmende aroma's van versgebakken oliebollen, bieden we iedereen de kans om bij te dragen aan iets prachtigs: van het opfrissen van ons park tot het vernieuwen van onze kantine en het toevoegen van nieuwe sportmaterialen. Met elke verkochte oliebol kunnen we weer iets extra's aanpakken. 1 oliebol is 1,50. Hoe meer je er koopt, des te beter voor de club, maar ook voor jouw eigen portemonnee. Koop je bijvoorbeeld 20 oliebollen dan betaal je geen 30 euro, maar 20 euro. 33% korting!

Geen contant geld bij je? We hebben QR codes!

Dus, kom langs, koop wat overheerlijke oliebollen en wees deel van iets groters. Jouw steun betekent een wereld van verschil voor onze club. Laten we samen deze winter niet alleen onze buiken vullen, maar ook ons hart verwarmen. Tot ziens op zaterdag 9 december - voor een dag vol vreugde, verbondenheid en natuurlijk... oliebollen!