Nieuwe wedstrijdsecretaris jeugd

1 april 2021

We zijn blij te kunnen melden dat Frank Gelden en Mart Thijssen met ingang van het nieuwe seizoen gezamenlijk de rol van wedstrijdsecretaris jeugd op zich gaan nemen!

De huidige wedstrijdsecretaris John van Mil gaf vorig najaar al aan dat hij na dit seizoen wil stoppen als wedstrijdsecretaris jeugd. Na plaatsing van de vacature op de website bleef het enkele weken stil, totdat toevalligerwijs op dezelfde avond zowel Frank als Mart een mailtje stuurden dat ze interesse hadden in de functie. Na enkele gesprekken zijn we met elkaar tot de conclusie gekomen dat beide heren deze functie prima gezamenlijk kunnen invullen.

Mart is binnen Wittenhorst alom bekend en als huidige wedstrijdsecretaris senioren ook al actief op dit front. Frank heeft ervaring als wedstrijdsecretaris bij zowel HBSV als SV Blerick en is daarnaast al jarenlang actief in de organisatie van Indoortoernooien bij De Riet in Horst voor Senioren & JO15 t/m mini F-teams. Verder blijft hij ook betrokken bij het mini F & Veteranentoernooi van SV Blerick.

Alle communicatie die tot aan het einde van het seizoen via John van Mil loopt zal als het goed is na de zomer vloeiend overlopen in communicatie met Frank en Mart. Het huidige e-mailadres (wedstrijdsecretariaatjeugd@rksv-wittenhorst.nl) zal niet wijzigen, ook het telefoonnummer van de wedstrijdsecretaris jeugd zal niet wijzigen. Belangrijk om nu al te vermelden is dat in verband met zijn werk Frank op zaterdag niet beschikbaar zal zijn, waardoor op die dag Mart als vast aanspreekpunt zal fungeren.

Wij wensen Frank en Mart veel succes in hun nieuwe functie, en danken nu alvast John van Mil voor zijn jarenlange inzet als wedstrijdsecretaris voor onze jeugd!