Nieuwe Wittenhorst Site LIVE

16 augustus 2012

Op 19 augustus, tijdens de Open Dag van Wittenhorst, gaat de nieuwe website live. Deze site is tot stand gekomen door een samenwerking met Internetstrategiebedrijf Mindworkz van Tim Cosson en een klein aantal vrijwilligers van Wittenhorst. Voorafgaand aan de bouw van de site is een aantal mensen binnen Wittenhorst geraadpleegd om wensen te inventariseren en de mogelijkheden te benoemen. Dit was een enorm karwei, het bestuur is dan ook erg blij met deze samenwerking en bedankt Mindworkz en de vrijwilligers van Wittenhorst voor deze grote inspanning!

Een internetsite is nooit klaar en altijd in beweging!

We zijn er nog niet, want er zijn nog talloze ideeën, die worden uitgewerkt en toegevoegd. Daarnaast zal de site, op basis van voortschrijdend inzicht, maar ook op basis van een aantal nieuwe technische mogelijkheden, nog verder kunnen worden ontwikkeld. Dus, de basis van de site is gelegd en we gaan nu stap voor stap verder opbouwen. Dit is een proces van een aantal maanden.Daarom zie je, als naar de site van www.rksv-wittenhorst.nl gaat , voorlopig nog even http://wittenhorst.mindworkz.nl/ staan. Zodra we de laatste onderdelen hebben ingevoerd zie je uiteraard weer alleen het bekende internetadres.

Teamfoto’s

Een belangrijk onderdeel in de presentatie van de site wordt natuurlijk ook gevormd door de teamfoto’s, deze zullen na de Open Dag zo snel mogelijk worden gevuld. Daarnaast zullen we per teampagina nog een aantal zaken toevoegen.

Bepaalde delen van de site zijn nog niet te benaderen:

Als voorbeeld melden we de Business pagina. Deze pagina zal worden vrijgegeven tijdens de sponsoravond, die eind augustus zal plaatsvinden.

Uitslagen, wedstrijdverslagen en de daarbij behorende rechtenstructuur:

Een aantal praktische zaken, zoals het invoeren van verslagen, met de daarbij behorende rechtenstructuur staat min of meer klaar, maar wordt  vrijgegeven als we hiertoe instructie hebben gegeven, We zullen uiterlijk in september instructiebijeenkomsten organiseren voor alle vrijwilligers met functies die met de site werken. Na deze instructies wordt dit onderdeel vrij gegeven, zodat deze onderdelen voor alle teams  kunnen worden gevuld.

Uiteraard zijn onderdelen als bijvoorbeeld Wedstrijdzaken wel geactiveerd, zodat deze informatieoverdracht plaatsvindt.

Uw mening:

We hopen dat u veel plezier beleeft aan de nieuwe internetsite. De bezoeker van de site zal ervaren dat er de komende periode regelmatig aanvullende items worden toegevoegd. De functionaliteit zal steeds verder toenemen. Hierbij willen we natuurlijk niet  voorbij gaan aan de ideeën van onze leden, we vernemen daarom graag wat de ervaringen zijn, graag opbouwend! Deze bevindingen zullen worden doorgenomen en, indien technisch mogelijk, en door het team, relevant gevonden, zoveel mogelijk kunnen worden toegepast. U kunt u bevindingen sturen naar gerardlok@ziggo.nl.