Nomineer jouw verenigingsheld

21 september 2023

Op maandag 20 november vindt de 'Avond van de Sport' plaats in 't Gasthoês. Deze avond staat in het teken van het waarderen van vrijwilligers met een groot betrokken hart voor de sport en/of zijn of haar vereniging. Tijdens  de 'Avond van de Sport'  worden verschillende prijzen uitgereikt. Wittenhorst mag twee toppers aandragen die kans maken op de prijzen. Laat ons weten wie wij naar voren moeten schuiven!

Verschillende categorieën

Sportverenigingen binnen Horst aan de Maas mogen twee kandidaat aandragen. Enerzijds een kandidaat voor de sportwaarderingsprijs voor de jeugd. Dit is een nieuwe prijs voor kinderen of jongeren tot en met 21 jaar. Anderzijds is er een algemene sportwaarderingsprijs waar iedereen aanspraak op maakt. Nadat alle inzendingen zijn binnen gekomen, maakt de organisatie de lijst met genomineerden bekend. Iedereen kan dan online stemmen voor de publieksprijs. Dit is een extra prijs naast de genoemde sportwaarderingsprijzen.

Stemmen maar!

Laat weten wie jij vindt dat binnen Wittenhorst aanspraak maakt op een van de prijzen. Dit doe je door onderstaand formulier in te vullen. Het hoeft niet per se een persoon te zijn, het mag ook een initiatief zijn. Vorig jaar ging de publieksprijs bijvoorbeeld naar Het Guus Janssen Voetbaltoernooi, natuurlijk ook verbonden aan Wittenhorst. Onze eigen Ger Hesen behoorde toen overigens tot de finalisten voor de sportwaarderingsprijs.

Uit de inzendingen die we binnen krijgen, wordt bepaald wie wij als vereniging naar voren schuiven. Hier geven we later nog een terugkoppeling op. Nomineren kan tot en met 24 september!