Olaf Terpstra & Leon Litjens voorgedragen als bestuurslid

8 juni 2013

Olaf Terpstra wordt door het hoofdbestuur voorgedragen als bestuurslid Organisatorische Zaken en Leon Litjens als bestuurslid Commerciële Zaken bij RKsv Wittenhorst. In het najaar, tijdens de ledenvergadering, zullen de voordrachten bekrachtigd moeten worden door de leden. Olaf en Leon passen perfect in de doelstelling van Wittenhorst “professionaliseren met behoud van cultuur”. Het hoofdbestuur is zeer verheugd met de komst van Olaf en Leon, hiermee wordt verder vorm gegeven aan een vereniging die op haar toekomst is voorbereid.

Olaf_Terpstra.jpgLeon_Litjens.jpg

Olaf Terpstra (foto links) is werkzaam als Plan en Project Manager bij Nieuwe Borg Projectmanagement te Roosteren

Leon Litjens is werkzaam als Business Unit Manager bij ZON Fruit & Vegetables, voorheen was hij zeven jaar Wethouder Ruimte & Economie in onze gemeente.

Namens Het Hoofdbestuur

Ton Hagens