Wittenhorst Wervingscampagne nieuwe jeugdleden.

15 juni 2013

Zaterdag 22 juni staat bij RKsv Wittenhorst in het teken van de jongste jeugd en het meisjesvoetbal. Niet alleen is dit een evenement voor de spelers en speelsters ter afsluiting van het seizoen, maar ook zijn alle vriendjes en vriendinnetjes welkom om kennis te maken met het voetballen en een gezellige event te beleven. Tijdens het KIDS EVENT  (ochtend) en het GIRL POWER SOCCER EVENT (middag) zijn er informatie bijeenkomsten voor ouders van kinderen die overwegen te gaan voetballen. RKsv Wittenhorst wil deze dag kenbaar maken dat de vereniging staat voor een uitstekende regionale voetbalopleiding in een veilige, sportieve omgeving voor de jeugd, die vooral ook plezier en gezelligheid biedt. Dit geldt voor zowel jongens al meisjes, die hun voetbalopleiding bij RKsv Wittenhorst al starten op 5/6 jarige leeftijd.

Kids Event voor jongens en meisjes van 5 tot 9 jaar ( 09.00 – 12.30 uur)

Tijdens het ochtendprogramma is er het Kids Event voor de jeugd (jongens en meisjes) van 5 tot 9 jaar. Alle Mini F en F teams van Wittenhorst ( zij zijn reeds uitgenodigd door hun teamleiders) nemen deel aan een leuk voetbalspellencircuit en mogen daarbij zoveel mogelijk vriendjes en vriendinnetjes mee nemen. Naast jongens zijn natuurlijk ook meisjes van 5 tot 9 jaar van harte welkom in de jeugdopleiding van RKsv Wittenhorst. Het is belangrijk voor de ontwikkeling van de jeugd dat ze al jong beginnen met hun voetbalopleiding.

Kinderen die nog geen vrienden of vriendinnen bij Wittenhorst hebben zijn uiteraard ook van harte welkom en kunnen worden ingeschreven via : www.rksv-wittenhorst.nl/kidsevent

RKsv Wittenhorst Girl Power Soccer Event voor meisjes van 9 tot 16 jaar

(13.00 – 17.30 uur)

Het middagprogramma is volledig gericht op het meisjesvoetbal van9 tot 16 jaar. De meisjesteams van RKsv Wittenhorst (zij zijn reeds uitgenodigd door hun leiders) nemen deel aan een spellencircuit en nemen zoveel mogelijk vriendinnen mee om ze kennis te laten maken met het voetballen. Het meisjesvoetbal bij Wittenhorst kent, vergelijkbaar met de landelijke trend, een behoorlijke groei en de jeugdopleiding is volledig ingericht om het meisjesvoetbal goed te begeleiden. De meisjes doorlopen eerst de opleiding bij de Mini F, F en E, en vanaf de D categorie heeft Wittenhorst inmiddels in alle leeftijdsgroepen vertegenwoordigende meisjesteams.

Meisjes die (nog) geen vriendinnen bij Wittenhorst hebben zijn uiteraard ook van harte welkom en kunnen worden ingeschreven via: www.rksv-wittenhorst.nl/girlpower

Wil je je als nieuw lid inschrijven bij RKsv Wittenhorst? Ga dan naar www.rksv-wittenhorst.nl, vervolgens naar VOETBAL - DIRECT NAAR – LID WORDEN.