Ontmoeting met: Lei vd Bekerom

19 december 2012

Ontmoeting met: Lei van den Bekerom

Leeftijd: 60 jaar

Opleiding/Beroep:  4 jaar Lagere Tuinbouwschool, 1 jaar Middelbare Tuinbouwschool.

Heb je gevoetbald? Zo niet heb je een andere sport gedaan? Bij welke clubs en in welke teams heb je gespeeld tot nu toe?

Als 10-jarige speler ben ik bij wittenhorst begonnen in de C1  daarna B1  en  A1. Als 18 jarige ben ik naar het 1ste elftal gegaan waar ik  10 jaar met veel plezier heb gespeeld. Na mijn 1ste elftal periode heb ik nog 3 jaar in het 3de team gespeeld .Vanaf mijn 32 jaar speel ik bij de veteranen waar ik op 60 jarige leeftijd ben gestopt.

Wat is/was je favoriete positie?

Als verdedigde middenvelder  kwam ik het beste uit de verf.

Wat is je favoriete club in Nederland en waarom?

Maakt mij niet veel uit maar VVV heb ik wel iets mee.

Wie is je favoriete Nederlandse speler/speelster  en waarom?

Manolev omdat Rene v d Gijp en Johan Derksen hem altijd voor gek houden

Wat is je favoriete buitenlandse club en waarom?

Mönchengladbach omdat ik daar vroeger ook vaak naar toe ben gegaan.

Wie is je favoriete buitenlandse speler en waarom?

Özil van Real Madrid hij heeft een geweldige techniek en is overal te zien op het veld en heeft zelden opmerkingen tegen de scheidsrechter.

Ik ben vrijwilliger bij Wittenhorst omdat……………………..

Als 10-jarige speler had ik ook een trainer en leider die steeds voor ons klaar stonden en zo kan ook iets terug doen voor Wittenhorst.

Welke (vrijwilligers) taken heb je allemaal verricht bij de club?

Als vrijwilliger ben ik actief bij Wittenhorst als scheidsrechter bij de lagere senioren en veteranen elftallen, sinds 1985 ben ik lid van de activiteitencommissie al staat die functie op dit moment op een laag pitje, als bestuurslid secretaris veteranen vanaf 1989. Tussen 1984 en 1987 ben ik leider geweest van het 1ste elftal . Vanaf 2000 tot 2006 was ik hoofdbestuurslid technische zaken in het hoofdbestuur, daarna ben ik coördinator van de lagere elftallen geworden.

Wat is je leukste Wittenhorst moment tot nu toe?

Het kampioenschap in 1974 met het 1ste elftal en zeker het 1ste  boerenbruidspaar 1978 dat mijn vrouw en ik van Wittenhorst waren.

Wat doe je in het dagelijks leven?

30 jaar bij mijn vader op de plantenkwekerij gewerkt. Op dit moment werk ik alweer 12 jaar bij Plantenkwekerij Schreurs in Sevenum, waar ik bedrijfsleider ben en de contacten met de klanten onderhoud. Mijn werk bestaat hoofdzakelijk met het aansturen van het personeel en het groeiproces van de planten (div. kool en sla planten) in goede banen te leiden.

Wat wil je over 5 jaar bereikt hebben ?

Privé: wil ik na mijn 65 ste jaar als ik met pensioen ga nog vele jaren bij de Parkcommissie rond hobbellen

Relatie:

Ik hoop dat mijn vrouw en kinderen en klein kinderen nog vele jaren gezond mogen blijven.  En dat ik nog vaak naar mijn kleinzoon mag gaan kijken als hij bij wittenhorst voetbald

Sport: Dat ik nog vele jaren als scheidsrechter kan fungeren bij Wittenhorst.

Ben je verliefd/verloofd/getrouwd?

Ben 39 jaar met Diny getrouwd en heb 2 zonen.  Roel, hij is 35 jaar, hij voetbalt in het 7de elftal en heeft 2 geweldige kinderen, Maud van 5 jaar en Nils van 3 jaar. En Rob, 32 jaar, die doet niet aan sport.

Noem de persoon die de volgende vragenlijst in moet vullen en waarom wil je meer weten van deze Wittenhorst collega?

Jan Hesen van de Parallelweg  je hoeft Jan ook maar te vragen om iets te doen en hij doet het .