Zaal 1 wint laatste wedstrijd voor 'Winterstop'

17 december 2012

Dit waas ie dan, de latste wedstrijd vur “Hors Zaal Ien”  vaan het joar twiedoezend en twelluf!!

We moste deze pot speule tegen Venrode ien en dit ging gebeure in De Wetteling in Venroij onder de bezielende leiding vaan Nicky… uhh din waas dur neet, dus zuj Roy.. uhh din waas dur ok neet en durum zuj Dennis… uhh verrek, ok din waas dur neet. Dus moste we zelluf maar ff kieken waat we deeje…

Ozze veurbereiding begos alvast good, s’middags appte Bart Zanders (ge wet wal , din thoes wal aan de moor hangt vaan de drie)  wor we moste ballen en goof um reactie terug  daat we in de Wetteling moste, en waat denkte? Stiet ie nog beej de andere zaal…. Met de tenues…. de rest waar wal op tied dor en die hebbe metien ff nor ‘Lake Vally ien’ gekeken en zoe wisten we in ieder geval hoe het neet most, wat unne broij….

Nijssen ging nog ff wat te drinken haalde en toen melde de scheids zich en vroag vur gratis koffie umdat heej de scheids waar, Nijssen zei tegen de tapper dat ie niks mos geve umdat din kel dat overaal zet um zoe gratis koffie te kunnen zoepen, zodoende stonge we al met ien-nul achter.

We ware toch op tied in de zaal en deeje ff de warming-up zoedat we draan koste, vanaf het begin deeje we druk zetten en haije we het betere vaan het spel en koste de jonge van Venrode weinig oetrichte. We kwamen de ierste helft op een drie-nul veursprong en koste toen ff het plan van aanpak bespreken vur de twedde helft….

Al snel in de twedde helft een aanval van Venrode, maar din kel din schrok zoe hard vaan die kans dat ie op dun bal ging ston en zoe counterde Dennis, Bart en Vinnie nor de veer-nul! Kwaakt din kel tegen de scheids: ‘ scheids, overtreejing… ik goi noeit un kier op de bal ston’

En verrek, heej haij nondeju ok nog gliek.. waant un paar minuten later ging ie wer op de bal ston en zat din scheids zoe toch wal ff in zien hemd.

Langzaam bouwde we de veursprong verder oet waant vural Vinnie woij nog aan zien doelpuntensaldo weken en legde dur vanovend zes in , dun ien nog moeier daan de ander. Nijssen doch daat ie ok nog ff een schijnbeweging kos maken a la Buijssen maar daat ging neet gans good zullen we ut maar op halden J Vinnie zoat ondertussen op de bank en veel vaan ut lachen achterover vaan de bank af, iene speuler vaan Venroij din zoog daat en doch “dat kaan ik ok”

Hej stong ff later in het veld en beej de ierste meugelikheid veel ie op de grond en kos neet mier verder en zoe haj heej gen aandeel in de ruime nederlaag en kost thoes tegen pap en mam zeggen dat het zeker neet aan hum gelegen haaj op deeze aovend.

De pot eindigde in een negen-ien overwinning en zoe sloten we twiedoezend en twelluf good af en gon op nor twiedoezend en dertien!!

Namus zaal Ien allemol fijne kerstdaag en een schon alt op neej!

Hoije wah!

Doelpuntenmakers: