Opnieuw veel overwinningen voor seniorenteams

17 oktober 2021

• Wittenhorst VR1 leed op eigen veld een 0-3 nederlaag tegen Schaesberg VR1. De ploeg van trainer Richard Aben heeft na vier wedstrijd even zoveel punten en staat op een zesde plek in de 2e klasse. Volgende week zondag spelen de dames de uitwedstrijd bij ST Eindse Boys/Merefeldia VR1 in het kader van de 2e ronde van de beker.
  • Wittenhorst 3 pakte vandaag op eigen veld zijn eerste punt van dit seizoen door het tweede elftal van Oostrum op een 1-1 gelijkspel te houden. Hoewel de oranjehemden nog altijd de rode lantaarn dragen in de 4e klasse, geeft dit de burger moed. Over twee weken wacht de thuiswedstrijd tegen het tweede elftal van SVEB.
  • Nadat vorige week het eerste punt werd gepakt, boekte Wittenhorst 4 vandaag zelfs zijn eerste overwinning van dit seizoen! Op bezoek bij het tweede elftal van SVOC werd nipt met 0-1 gewonnen. Met vier punten uit vier wedstrijden staan de Horstenaren keurig op de achtste plaats in de 5e klasse. Over twee weken wacht de thuiswedstrijd tegen het derde van SV United.
  • Wittenhorst 5 leed vandaag een kleine nederlaag op bezoek bij SSS 18 3: 2-1. Na de overwinning bij vvVOS van twee weken geleden, moeten de oranjehemden vandaag dus een nederlaag incasseren. Volgende week wacht er in de thuiswedstrijd met VCH 2 gelukkig al snel een nieuwe kans om de tweede overwinning van dit seizoen te boeken.
  • Wittenhorst 6 bleek ook vandaag onklopbaar. Na een moeizame eerste helft (IVO 5 kwam op voorsprong), liepen de Horstenaren na rust alsnog uit naar een comfortabele overwinning. De kameraden staan op doelsaldo nog altijd bovenaan, al moet deze vooralsnog gedeeld worden met Sparta '18 6 en Sportclub Irene 12. Volgende week wacht de bekerwedstrijd op eigen veld tegen het derde van Meterik.
  • Wittenhorst 7 liet vandaag geen spaan heel van thuisploeg VCH 3: 1-8. Het betekende alweer de derde opeenvolgende overwinning in de competitie. Hiermee wordt momenteel de vierde plaats in beslag genomen.
  • Wittenhorst 9 heeft vandaag op eigen veld een keurige 2-1 overwinning geboekt op het vierde elftal van Leunen. De bezoekers hanteerden een verdedigende tactiek, maar de oranjehemden kwamen keurig op voorsprong. Vlak voor tijd kwamen de bezoekers op gelijke hoogte, maar gelukkig hielpen ze enkele minuten later een handje mee door een corner vakkundig in eigen doel te koppen. Waarvoor dank. Vier wedstrijden, twaalf punten. 19 voor, 2 tegen. Eerste plaats.
  • Wittenhorst 10 boekte op eigen veld een simpele 6-0 overwinning op het twaalfde elftal van sv Venray. Het was de derde overwinning in even zoveel wedstrijden, waardoor de vrienden samen met het derde van America aan kop gaan in de competitie. Volgende week wacht de bekerwedstrijd op bezoek bij het vijfde van vvVOS.
  • Ook een overwinning voor Wittenhorst 11: op bezoek bij het derde elftal van VVV '03 werd keurig met 1-4 gewonnen. Óók ons elfde team is bezig aan een knappe zegereeks: na vier overwinning hebben de kameraden de volle buit. Samen met het vierde elftal vvVOS gaan de oranjehemden aan kop in de 6e klasse 24.