Primeur voor Horst aan de Maas: Wittenhorst Old Stars

22 april 2015

De Nationale Sportweek in Horst aan de Maas had vandaag een echte primeur. Tijdens de Sportcarrousel voor Senioren debuteerde het Wittenhorst Old Stars Team in een Walking Football Toernooi met een verdienstelijke derde plaats. De toernooi overwinning ging naar VVV Old Stars. Het toernooi, dat Wittenhorst in nauwe samenwerking met VVV Venlo organiseerde kreeg vandaag veel belangstelling, o.a. door de aanwezigheid van NOC*NSF, dat vandaag vanwege het programma voor senioren een bezoek bracht aan de Sportcarrousel.

Wittenhorst heeft de doelstelling om samen met VVV Old Stars en de andere voetbalverenigingen in Horst aan de Maas te komen tot een gezamenlijke competitie, reden waarom vandaag ook liefhebbers van diverse andere verenigingen het toernooi hebben bezocht.