Promotiepersonen Sportplaatjesactie bekend

25 september 2022

De foto's zijn allemaal gemaakt. Van honderden Wittenhorst-leden is een mooi kiekje gemaakt. Vandaag hebben we willekeurig de promotiepersonen getrokken uit honderden aanmeldingen. Deze personen zullen tijdens de Wittenhorst sportplaatjesactie bij de Albert Heijn in Horst extra zichtbaar zijn. Naast deze personen kun je natuurlijk ook enorm veel andere leden van Wittenhorst sparen. Eind oktober is het zover. De sportplaatjeactie zal met een groots evenement afgetrapt worden in de vorm van een kickoff. Daarover volgt later meer informatie. Je mag zaterdag 22 oktober vanaf 13:00 alvast in de agenda zetten.

De promotiepersonen van de sportplaatjesactie zijn:

• Diana Ter Linde (Wittenhorst G1)
  • Theem Almafargi (JO11-1)
  • Sepp Theunissen (JO10-Geel)
  • Kemo Colley (JO8-Oranje)
  • Valentijn van den Beuken (JO12-3JM)
  • Milan Driessen (JO9-Blauw)

Gefeliciteerd allemaal! Je hoeft nu niets te doen. Jullie foto is al gemaakt en zal voor promotiedoeleinden gebruikt worden voor onze sportplaatjesactie.

We wilde van elke leeftijdscategorie maximaal een speler.  Er is een tweede persoon van JO10 getrokken die het helaas niet geworden is. De video van de trekking is overhandigd aan de Communicatie commissie. Voor vragen rondom de sportplaatjesactie kun je mailen met communicatie@rksv-wittenhorst.nl.