Reminder: Teampresentaties / Trainingspakken / Sleutels

2 juni 2013

Komende week vinden in de kantine de teampresentaties voor het seizoen 2013/2014 plaats.

Woensdag 5 juni 2013:

19.00 uur:           Teamindeling Categorie F

19.45 uur:           Teamindeling Categorie D (inclusief Meisjes D)

20.30 uur:           Teamindeling Categorie B (inclusief Meisjes B)

21.15 uur:           Teamindeling Categorie A (inclusief Meisjes A)

Donderdag 6 juni 2013:

18.45 uur:           Teamindeling Categorie E

19.45 uur:           Teamindeling Categorie C (inclusief Meisjes C)

Trainingspakken:

Alle selectiespelers dienen deze avonden ook hun trainingspakken in te leveren.

Kleding Leiders en trainers

Leiders en trainers die na dit jaar stoppen als vrijwilliger worden verzocht deze avond hun kleding in te leveren. Ben je volgend seizoen weer trainer of leider, dan kun je de kleding in je bezit houden en hoeft deze niet te worden ingeleverd, tenzij er iets mee aan de hand is. In dat geval graag wel inleveren zodat er tijdig vervangen of gerepareerd kan worden.

Sleutels:

Tijdens deze avonden dienen ook de sleutels te worden ingeleverd. Ook als je volgend seizoen weer trainer of leider bent, toch graag inleveren. De sleuteladministratie moet worden bijgewerkt en het kan goed zo zijn dat er komend seizoen sloten (ballenhokken etc.) zijn veranderd. We verzoeken iedereen dringend hieraan gevolg te geven.  We willen dit jaar echt voorkomen, zoals voorgaande jaren helaas wel het geval was, dat we tot ver in de zomervakantie acties moeten ondernemen om de sleutels alsnog retour te krijgen.

Ben je niet in staat om het trainingspak of de sleutels in te leveren, zoek dan iemand die je kan vervangen, dan voorkomt een hoop extra werk. Alle betrokkenen zijn vrijwilligers die graag de zomerstop in willen gaan zonder  openstaande acties en taken. Het is sowieso al een groot karwei om alles op dit gebied in de juiste banen te leiden. Namens de Kleding- en Sleutel Commissie alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.