Richard Kleuskens terug bij Wittenhorst!

7 december 2012

Richard Kleuskens keert terug bij Wittenhorst als Hoofd Jeugdopleidingen. In deze functie is hij verantwoordelijk voor voetbaltechnische zaken binnen de jeugdopleiding van Wittenhorst. Hij heeft een contract voor één jaar ondertekend. Maar de intentie van het bestuur en Richard is om een samenwerking voor de komende jaren aan te gaan. Technisch bestuurslid Rob Vissers is in zijn nopjes met het aanstellen van Richard: ”De eerste 6 maanden van dit seizoen heb ik mij voornamelijk gericht op het opbouwen van een organisatie waarbinnen een Hoofd jeugdopleidingen goed kan functioneren”. “Dit heeft geresulteerd in een technische commissie van Wittenhorstleden die een Hoofd Jeugdopleidingen ondersteunen in het uitvoeren van zijn taken”. Belangrijkste reden voor het aanstellen van Richard is volgens Rob Vissers eenvoudig: “Een Hoofd jeugdopleidingen dient in mijn ogen te voldoen aan de volgende criteria: kwaliteit, continuïteit en cultuur, al deze aspecten vinden we terug bij Richard”. Ook Richard is blij om weer aan de slag te gaan bij Wittenhorst: “Ik zie er naar uit om samen de “voetbaltechnische kar” binnen Wittenhorst aan het rollen te houden en “het kloppend hart” de uitstraling te geven die een club als Wittenhorst toekomt. De jeugdopleiding is de “levensader” van Wittenhorst”.