RKsv Wittenhorst: Vrouwen 2 en MC1 koppositie

6 april 2014

RKsv Wittenhorst Vrouwen1 leidt nederlaag

wittenhorst_VR_1.JPG

De belangrijke uitwedstrijd van Vrouwen 1 tegen de sterke koploper Boekel Vr1 werd helaas met 5-1 verloren. Vrouwen 1 blijft hiermee op de 4e positie en kan volgende week revanche nemen in de thuiswedstrijd tegen Resia Vr1 om daarmee de afstand naar de 3e plaats weer te verkleinen.

RKsv Vrouwen 2 ontdoet zich na spannende wedstrijd van mede koploper DEV Arcen

wittenhorst_VR_2.JPG

Nadat Vrouwen 2 vorige week DEV-Arcen Vr1 met een 3-0 nederlaag naar huis stuurde werd vandaag de revanche in Arcen ook in het voordeel van Vrouwen 2 (2-3) beslist. Hiermee handhaaft Vrouwen 2 zich als mede-koploper en verliest DEV Arcen de koppositie. Coach Bram Bouten is tevreden: “het was enorm spannend, in de tweede helft hebben we met heel veel strijd de overwinning binnen gesleept. Volgende week kunnen we goede zaken doen! Concurrent en mede koploper VVV’03 won met 5-0 van Sparta en komt op bezoek in Horst”.

RKsv Wittenhorst MA/MB vrij weekend

Wittenhorst_MA1.JPG

MA/MB was dit weekend vrij. Komend weekend staat de uitwedstrijd tegen GFC MA1 op het programma. Een goede gelegenheid voor MA1  om de eerste punten in de competitie te pakken.

RKsv Wittenhorst MC1 pakt de koppositie na ruime overwinning op GFC MC1

Wittenhorst_MC1.JPG

Langzamerhand wordt duidelijk wie de concurrenten zijn in deze competitie. De meiden C zetten de zegereeks voort, er werd met 7-1 gewonnen tegen GFC, waardoor de 1e plaats in de competitie werd overgenomen van Vianen Vooruit. Volgende week de lastige uitwedstrijd tegen SJVV MC1, een van de belangrijkste concurrenten voor het kampioenschap.

RKsv Wittenhorst D6M: Domper voor de meisjes van D6M

MD6.jpg

Een domper voor de meiden van D6M omdat van koploper Blerick D3 werd verloren met  0-8. De teamleiding van D6M is evengoed tevreden met de prestatie van de meiden: “de spelers van Blerick speelden de wedstrijd van hun leven en ze maakten de meest fantastische goals. Ondanks de nederlaag speelde D6M een prima wedstrijd!”  D6M is met dit team goed in staat om de dik verdiende 2e plaats te verdedigen. Concurrent Venlosche Boys D6 verloor de thuiswedstrijd tegen MVC D3. Volgende week volgt de uitwedstrijd tegen HRC’27 /Stormvogels, waar eerder thuis met 7-1 van werd gewonnen. Een mooie uitdaging voor de D6M om na dit  verlies het vertrouwen weer even op te poetsen en revanche te nemen!