Nederlands Vrouwen o.17 oefenen op Sportpark Ter Horst

8 april 2014

A.s. woensdag, 9 april, is RKsv Wittenhorst gastheer van het Nederlands Vrouwenelftal onder 17 jaar.

Om 11.00 uur zal de ploeg een training afwerken op Sportpark Ter Horst. Na het gebruiken van een sportmaaltijd en het bijwonen van de teambespreking in het Parkhotel Horst zal het team om 16.00 uur een oefenwedstrijd spelen tegen Westfalen o.18, om rond 19.30 uur weer huiswaarts te gaan.

Deze oefensessie is o.a. ter voorbereiding voor de wedstrijd tegen Zweden die op woensdag 23 april zal plaatsvinden. De Staf van het team bestaat o.a. uit Coach Maria van Kortenhof, Assistent-coach Sander Luiten en Keeperstrainer Erskine Schoenmakers.

RKsv Wittenhorst wenst het team een aangenaam verblijf in Horst en een nuttige oefenwedstrijd.

Nederland onder 19

500x300_Turkije9.jpg

“Onze eigen” Dominique Janssen, die recent in Cyprus  in het Nederlands elftal debuteerde speelde deze week met haar team, Nederland o.19 kwalificatiewedstrijden in Nederland. Tegen Turkije werd met 2-0 gewonnen en maandag werd gelijkgespeeld tegen het sterke Ierland, waar eerder nog van werd verloren. In de wedstrijd tegen Oostenrijk, donderdag 10 april om 19.00 uur kan het team, onder leiding van Andre Koolhof,  de zo gewenste belangrijke deelname aan het EK worden veilig gesteld!