Slappe eerste helft nekt Wittenhorst

5 oktober 2014

Wittenhorst bleef met een kater achter in het Zuid-Limburgse Nuth. Dit was te verklaren nadat de oranjemanneneen veel te slap aan de wedstrijd begonnen. Alle duels gingen verloren en dan is het duidelijk dat het in het kermisvierende Nuth moeilijk was om de punten mee te nemen. Het was dan ook niet vreemd dat na 19 minuten Minor op voorsprong kwam. De totstandkoming hiervan was typerend voor het spel op dat moment. Wittenhorstspeler Tom Zanders gaf het laatste zetje en zo kon doelman John Tissen niet meer bij de bal, 1-0. De hele wedstrijd bleef de ploeg achter de feiten aan voetballen.

Na de pauze echter een beter en wat feller Wittenhorst, maar de besluiteloosheid om het af te maken ontbrak volledig. Er waren zeker mogelijkheden om de gelijkmaker te scoren, maar ook Minor had in de slotfase enkele goede mogelijkheden. Dit was een uitvloeisel omdat achterin risico's genomen moesten worden.

Wederom een nipte nederlaag die niet had moeten gebeuren.

Erp 2-Wittenhorst 2  4-3

Wittenhorst 2 leed duur puntverlies in de strijd om de koppositie. Erp troefde onze reserves volledig af en nu is het zaak om wakker te blijven. Een gedeelde eerste plaats nu.

Wittenhorst 3-Haelen 2  3-1

Een klinkende en verdiende overwinning op de reserve van Haelen 2 dat nu op de ranglijst is voorbijgestreefd. Een keurige 2de plek met slechts één punt minder op de leider is nu de positiie.

Wittenhorst VR1-Caesar VR1 1-4

Caesar was een maatje te groot voor ons standaardteam. Dames zondag revanche.