Slotakkoord voor Wittenhorst

12 mei 2013

Wittenhorst sloot de competitie af met een 1-2 overwinning op RVU uit Rothem. Deze ploeg wist enkele weken geleden nog te winnen. Direct na de aftrap kon Gijs Hagens met een hard schot Wittenhorst aan de leiding brengen. Een copie dus van het eerste treffen. Echter nu wist RVU in het eerste bedrijf niet te scoren.

Na de thee kon Wittenhorst weer juichen. Wederom was het Gijs Hagens die de tegenstander te snel af was en kon de doelman voor de tweede keer  het nakijken geven, 0-2. RVU probeerde terug te komen. Het creeerde enkele dotten van kansen, maar de scherpte ontbrak volledig. Pas een kwartier voor tijd kregen ze de beloning via Maarten Vosselman, 2-1.

Beide ploegen konden niet op zijn sterkst uitkomen. Wittenhorst kwam ongeschonden uit de strijd en kan zich nu gaan opmaken voor de prachtige strijd in de nacompeteitie voor een plaats in de Hoofdklasse. Zaterdag gaat de reis naar Goes en maandag komt deze ploeg naar Horst.