Speciale carnavalstraining voor JO19 en JO17

17 februari 2023

Gisteren hebben JO19 en JO17 spelers een speciale carnavalstraining gekregen, aangeboden door onze hoofdsponsoren Van Tilburg, Readts en Energa. 50 jeugdspelers, volledig verkleed, druk in de weer met bouwgerelateerde spellen. Binnen de spellen waren ludiek diverse bouw- en techniek elementen verwerkt, zo was er bouwhelmschieten (van de lat), een wc-pot estaffette, een kruiwagen estafette, wedstrijdje stenen stapelen en squadwedstrijdje met koperen electrokabels. Na afloop kregen alle jeugdspelers en ook de spelers van WH1 en JO23 (die na hun training aansloten) nog consumpties en snacks aangeboden en was het nog erg gezellig met carnavalsmuziek en voetbal op tv in de kantine. Een geslaagde avond.

carnavalstraining-hoofdsponsoren-jo19-jo17-start.jpeg