Sportief gebaar Venray F14 naar Wittenhorst F8

30 april 2013

Een voorbeeld van hoe voetbalverenigingen sportief met elkaar om kunnen gaan. De leiding van Venray F14, koploper in de competitie, stuurt een bericht naar Wittenhorst F8, het F team dat na de winterstop voor het eerst in de competitie kwam.

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met jullie, afgelopen zaterdag hebben wij van de F14 tegen de F8 van Wittenhorst gespeeld.  Ik mail nu even omdat ik wil aangeven dat de ervaring tegen jullie  geweldig was, leuke sfeer, geen vijandigheden, en belangrijker nog,  de kinderen hebben het leuk gehad. Jullie spelertjes hebben gevochten als leeuwen, en dat is de juiste mentaliteit ! Bedankt leiders en spelers van de F8!  Wij hebben in ieder geval heel erg genoten van deze spannende wedstrijd, bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jef Rechards

Een prachtig compliment voor onze kleine toppers die vanuit de Mini F voor het eerst in competitie zijn en nu al een verdienstelijke 4e plaats innemen in nemen. De wedstrijd tegen Venray F14 werd overigens met 4-1 verloren. Wittenhorst wenst koplopers Venray F14 en Sparta 18 F9  veel succes in de strijd om het kampioenschap.