Sportplaatjesactie Wittenhorst bij Albert Heijn Horst

28 juli 2022

De droom van veel Wittenhorst-leden wordt nu werkelijkheid! In het najaar organiseert Wittenhorst namelijk samen met Albert Heijn Horst een sportplaatjesactie. Plaatjes van jezelf en andere Wittenhorst-leden zijn vanaf 31 oktober 2022 verkrijgbaar bij Albert Heijn Horst. Op die manier kunnen leden van Wittenhorst zichzelf, hun teamgenoten en andere bekenden vereeuwigen in een prachtig persoonlijk fotoalbum.

Wat is de opzet van deze actie?

In september worden er, gelijktijdig met de teamfoto's, ook individuele foto's gemaakt van al onze jeugdleden. Deze foto's zijn vanaf 31 oktober zeven weken lang te sparen bij Albert Heijn in Horst. Bij iedere 15 euro aan boodschappen krijg je één zakje met voetbalplaatjes. Ieder jeugdlid krijgt voor die tijd al een gratis fotoalbum. Dat hoeft dus niet apart aangeschaft te worden.

Niet alleen onze jeugdleden komen in het album, ook van alle andere teams kan een foto worden gespaard. Hiervan worden namelijk de teamfoto's opgenomen in het fotoalbum. Om het boek compleet te maken, kun je ook foto's van vrijwilligers en de verschillende commissies sparen.

komend-seizoen-sportplaatjes-wittenhorst-2022-8.png

Wat moet ik voor nu doen?

Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming nodig van jou of van je ouders  om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan. Er is een AVG-toestemmingsformulier dat ingevuld moet worden. We willen het zo eenvoudig mogelijk maken om toestemming te verlenen. Dat kan heel makkelijk door gebruik te maken van de toestemmingpagina van MyClubStore.  Het kost maar 1 minuut van jouw tijd.

Er is overigens geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie. Wil je niet dat jij of jouw kind op een foto te zien is, stuur dan een mail naar mikevanhoenselaar@rksv-wittenhorst.nl met naam en team, dan houden we daar rekening mee.

Heb je toestemming gegeven dan kun je aan iedereen die je kent laten weten dat deze actie er komt en jij op een sportplaatje terecht komt! Natuurlijk mag je ook alvast oefenen om je haar zo goed mogelijk in model te krijgen of testen welke wax of gel het beste past. Kleren passen is niet nodig: de foto's worden immers allemaal in onze tenues gemaakt.

Wanneer worden de foto's gemaakt?

Binnenkort zal een professionele fotograaf iedereen (die toestemming gegeven heeft) bij onze club komen fotograferen. De foto's worden in de weekeinden van 10 en 11 september én 17 en 18 september gemaakt. Op de twee zaterdagen mogen onze jeugdleden op de foto, de zondagen zijn voor de seniorenteams gereserveerd. Voor jullie leiders is het dus extra belangrijk om deze dagen nu alvast te blokken voor de foto's. De originele teamfoto's, zoals we dat ieder jaar doen, worden dan ook gewoon gemaakt. Wanneer je met jouw team verwacht wordt, laten we zo snel mogelijk weten.

Verdere informatie, over bijvoorbeeld speciale activiteiten en merchandise, volgt spoedig. We zien ernaar uit om van deze actie samen als club één groot succes te maken!