Start 4-Skills / RKsv Wittenhorst voetbalschool

12 september 2021

Vrijdag 24 september is het zover. Dan start 4-Skills Soccer Academy weer met trainingen bij RKsv Wittenhorst in onze mooie samenwerking.

Inschrijven is mogelijk door zowel leden als niet-leden van de club in de leeftijd 6 t/m 16 jaar. Ga samen bij én met ons intensief aan de slag met je eigen technische, tactische, fysieke en mentale ontwikkeling. Inschrijven kan zowel voor 10- als 20 trainingen. De trainingen worden aangeboden op twee verschillende niveaus om elk kind goed te kunnen uitdagen en de juiste randvoorwaarden te scheppen die nodig zijn voor een sterke individuele ontwikkeling.

Elke deelnemer ontvangt een 4-Skills tenue in bruikleen voor de trainingen en eventueel wedstrijden. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden en het tenue wordt weer ingeleverd mocht uw kind met het trainingsprogramma stoppen.

4-Skills gebruikt vanaf dit seizoen nieuwe uitdagende en innovatieve materialen om de spelers nog meer uit te dagen en ook op een leuke manier de trainingen aan te bieden. De 4-Skills training zal hierom elke week weer een groot feest zijn onder leiding van onze gediplomeerde en zeer ervaren trainers.

Voor meer informatie en opgeven kun je terecht op de website: 4-Skills trainingen | Soccer Academy 4 Skills.