Steun onze genomineerde vrijwilligers!

3 november 2022

Binnen onze vereniging zijn meerdere vrijwilligers genomineerd voor de Sportwaarderingsprijs 2022. Ongeacht of één van onze vrijwilligers er vandoor gaan met een prijs; iedereen krijgt een podium! Alle vrijwilligers ontvangen op het podium een oorkonde en een applaus. De stemmen zijn geteld en de jury heeft zijn top 5 voor de finale bepaald. Zij verklappen dit nog niet, maar iedereen kan winnen. Zo ook onze vrijwilligers. Middels dit bericht willen wij dan ook een oproep doen aan onze leden/vrijwilligers om de genomineerde vrijwilligers te steunen en te waarderen door ook aanwezig te zijn tijdens de Avond van de Sport. Deze waardering doet veel meer dan het winnen van een prijs. Zien we jou ook tijdens de Avond van de Sport op maandag 7 november in het Gasthoes? Iedereen is welkom!

Voor meer informatie over de Avond van de Sport: www.avondvandesporthadm.nl

Voor het verkrijgen van één of meerdere gratis tickets: https://negen.typeform.com/to/NPRAMf1V