Supporters: beloning is toch gekomen

21 november 2013

Komende zondag staat het eerste inhaalprogramma op de rol. Twee weken geleden ging de wedstrijd Sparta'25-Wittenhorst eruit. Na het fraaie succes afgelopen zondag thuis tegen SSS'18 hopen we natuurlijk dat dit zoveel moraal heeft gegeven dat dit naar meer smaakt. De strijdlust en de wil om een goed resultaat te behalen was er volop aanwezig. Dit was zeker een belangrijke reden dat de volle winst in huis bleef.

Sparta'25 zit momenteel in een wat mindere fase. Het verloor de laatste twee wedstrijden. Zeker de nederlaag in Chevremont was eigenlijk nietĀ ingecalculeerd. Donderdagavond jl. won Sparta'25 de bekerwedstrijd tegen 5e klasser Constantia met 3-0.

Voor Wittenhorst een reden om er volop tegenaan te gaan. Met dezelfde strijdwijze zal een tweede winstpartij zeker tot de mogelijkheden behoren. Succes!

Onze supporters zijn weer met z'n allen aanwezig.

Het sportpark is gelegen aan de Heereindsestraat 10 in Beek en Donk.