Supporters: het toetje nadert

3 mei 2013

Het slot van de competitie nadert met rasse schreden. Nog twee wedstrijden te gaan en opnieuw een geweldig succes voor Wittenhorst, de periodetitel voor Wittenhorst 1. Wie had dat vooraf durven dromen.

Met de steun van onze grote supportersschare is dit ongetwijfeld mogelijk geweest. Ook donderdagavond op dit ongebruikelijke tijdstip waren weer vele Horstenaren aanwezig om onze mannen aan te moedigen in deze zware wedstrijd. De beloning hebben ze gekregen.

Komende zondag de laatste thuiswedstrijd tegen O.S.S.’20 en dan op zondag 12 mei de uitbeurt naar Rothem. Pinkstermaandag 20 mei (aanvang 17.00 uur) zal de strijd in de nacompetitie plaats gaan vinden. Het worden dus nog leuke wedstrijden.

Supporters, we zijn weer zondag aanwezig op ons eigen sportpark. Veel succes!

Ook Wittenhorst 3 en in de jeugd de B1, zoals eerder bericht, gaan de nacompetitie in. Kortom, het wordt nog een spannende eindfase, waarin 3 teams nog promotie kunnen afdwingen.