Supporters: laatste donderdagavondwedstrijd uit tegen Heidebloem

30 april 2013

Donderdagavond 2 mei om 19.00 uur speelt Wittenhorst de laatste doordeweekse wedstrijd in Geleen tegen het wisselvallige en onberekenbare Heidebloem/Bovitec. Deze ploeg kende een uitstekende start en kon zich daardoor bij de eventuele kampioenskandidaten gerekend worden. Echter in het verdere verloop kwamen de mannen uit Geleen wat wisselvallig voor de dag en moest toestaan dat een plaats in de middenmoot voor hun het hoogst haalbare is.

Wittenhorst moest helaas ook tweemaal in het zand bijten en verloor daardoor het zicht op koploper Bekkerveld. Maar niet getreurd een periodetitel ligt voor het oprapen en daar gaan we voor. Het zou een schitterende prestatie zijn na de successen van de laatste seizoenen.

Supporters, we gaan weer met z’n alen naar Geleen. Het sportpark Ton Caanen is gelegen aan de Raadskuilderweg 1.

Komende zondag spelen we thuis tegen O.S.S.’20 om op zondag 12 mei de competitie af te sluiten met de uitwedstrijd tegen RVU. Het zijn dus nog mooie wedstrijden om daarna hopelijk de strijd op te nemen in de nacompetitie.

Veel succes!