Supporters, we spelen weer thuis

5 december 2013

De supporters die zondag jl. in Rothem aanwezig waren hebben zich niet verveeld. Over en weer waren er kansen. Maar Wittenhorst was de betere ploeg mét de grootste mogelijkheden om te scoren. Het zat er helaas net niet in. Na afloop konden we vaststellen dat de aansluiting intact is gebleven en wat belangrijker is dat het spel steeds beter wordt. De vechtlust is eveneens aanwezig.

Dit zullen we komende zondag in de thuiswedstrijd tegen het grillige SC Susteren zeker aan de dag moeten leggen om tot een goed resultaat te kunnen komen. We moeten zeker oppassen voor de snelheid voorin. Met in hun midden goaltjesdief Yael Heatubun bezit deze ploeg een vaste en doeltreffende zekerheid. De achterhoede zal dus alert dienen te zijn.

Ons spel zorgt er ook nu ongetwijfeld weer voor dat wij ook kansen krijgen en dan kan deze wedstrijd alle kanten op.

Supporters, tot zondag op sportpark Ter Horst.

Veel succes!