Voorbeschouwing Wittenhorst-SC Susteren en selecties

7 december 2013

Afgelopen zondag is de uitwedstrijd bij RVU niet geheel verlopen zoals we het voor ogen hadden, maar toch zijn we tevreden met het punt. Een wedstrijd waar beide teams kansen hadden en waar de keepers uiteindelijk de brilstand bepaalden, ondanks een numerieke meerderheid van Wittenhorst in de tweede helft.

Het feit dat we de aansluiting in ieder geval niet verloren was belangrijk voor ons en is doorslaggevend in deze fase van de competitie.

Aanstaande zondag spelen we een thuiswedstrijd tegen Sportclub Susteren die zeer goede resultaten afwisselt met mindere resultaten. Zelf hebben we in de laatste 5 wedstrijden maar één keer verloren en dat geeft ons natuurlijk vertrouwen.

De concurrentie - binnen de inmiddels fitte selectie - maakt ons scherper, waardoor iedereen het beste in zichzelf naar boven wil halen om 's-zondags te spelen. Ik verwacht een spannende wedstrijd en moge de beste winnen. Met een goede instelling, werklust en onze trouwe supporters gaan we de drie punten in Horst houden. We willen de aansluiting houden tot de winterstop en zeer zeker niet achterop raken.

Supporters tot zondag!
Met sportieve groet, Bart Spreeuwenberg

Selecties

Wittenhorst 1 - SC Susteren 1 - zondag 8 december 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Tom van Bergen, Lars Blenckers, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Kevin de Mulder, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur sportpark.

Venlosche Boys 2 - Wittenhorst 2 - zondag 8 december 12.00 uur

Spelers:

Willem v.d. Aarssen, Tom Aarts, Lars Blenckers, Gerd-Jan Buyssen, Johnny Cuppen, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Jordi Janssen, Joey Joosten, Rob Joosten, Rens Keijsers, Marc van Rens, Yannick Vullings, Nick Zanders.

Vertrek: 10.30 uur kantine.

Wittenhorst 3 - Rood Wit'62 - zondag 8 december 11.30 uur

Spelers:

Joop Driessen, Mathieu Geurts, Joris Hagens, Koos Hoeijmakers, Ruud Janssen, Guido Kauffeld, Jarno Kleeven, Luc van Osch, Bas Peeters, Ivo Scheres, Davy Teeuwen, Djen Verkoelen, Mick Vollenberg, Bram Wagemans.

Bijeenkomst: 10.30 uur.