Supporters: Wittenhorst is er klaar voor

6 september 2013

Het spel om de knikkers gaat weer beginnen. Een nieuw seizoen met ongetwijfeld weer vele verrassingen en hoogte- en dieptepunten zullen er volgen. Iedere club ontkomt hier niet aan. Het vorige seizoen was voor Wittenhorst een uitdaging dat met glans is doorstaan.

Veel verenigingen hebben zich op de spelersmarkt geroerd en hopen nu over een beter elftal te beschikken dan in het vorige seizoen. Uit het verleden blijkt dat dit geenszins een verbetering hoeft te zijn. Het inpassen en clubliefde ontbreekt veelal.

Heidebloem/Bovitec – onze tegenstander zondag – is op papier veel sterker; kijk maar eens naar de bekeruitslagen. Voor Wittenhorst een behoorlijk zware opening. Zoals het ernaar uitziet draait Pluvius ook nog eens de kraan open met gevolg een natte bedoening.

Onze supporters zal dit niet weerhouden om van de partij te zijn. Onze grote aanhang zal een enorme steun zijn voor de ploeg. We verwachten daarom een strijdvaardige ploeg dat knokt voor elke meter.

Mannen, veel succes. Supporters, op naar sportpark Ter Horst.