We zijn samen de vereniging, de vereniging heeft jou nodig!

7 september 2013

Het begin van het seizoen is daar en de meeste teams zijn weer ingevuld met enthousiaste vrijwilligers. Een prachtige prestatie, immers een vereniging als RKsv Wittenhorst kan alleen goed functioneren als er voldoende vrijwilligers zijn.   Maar we zijn nog niet tevreden, want er zijn teams die nog geen of onvoldoende begeleiding hebben en we laten deze teams niet vallen. Om dit op te lossen heeft de vereniging jou nodig!

Team gerelateerde vacatures:

Enkele jeugdteams zoeken nog trainers en leiders. Wittenhorst 3 zoekt een teamleider. Aan een ieder daarom het verzoek om na te gaan: lukt het mij? Kan ik het samen met iemand anders doen? Ken ik iemand in mijn omgeving die dit kan en wil? De organisatie van RKsv Wittenhorst is er op ingericht dat je er niet alleen voor staat! Samen willen we de klus klaren! De vereniging heeft jou nodig!

Commissie-gerelateerde vacatures:

RKsv Wittenhorst kent ook vacatures in de verschillende commissies. Vaak denken leden, ouders en belangstellenden “ik wil wel iets doen maar ik heb geen verstand van voetbal”. Een logische eerste gedachte, maar van belang is te weten dat een vereniging als RKsv Wittenhorst juist ook vrijwilligers nodig heeft die kennis en ervaring inbrengen vanuit andere vakgebieden. Ook dames vragen we om hun expertise met ons te delen. Binnen RKsv Wittenhorst hanteren we het uitgangspunt dat je als commissielid gemiddeld maximaal 4 uur per week bezig bent met vrijwilligerstaken.  De vereniging heeft jou nodig!

Stageplaatsen:

Met alle ontwikkelingen van dit moment zijn er diverse interessante stage-opdrachten. Dus ben je bezig met een opleiding en wil je weten of je bij RKsv Wittenhorst een opdracht kunt uitvoeren? Neem dan vooral contact op want je bijdrage kan zeer waardevol zijn, zowel voor jou als voor de vereniging! Natuurlijk zijn er ook altijd de plaatsen voor de maatschappelijke stages.  De vereniging heeft jou nodig!

Voor vacatures en stageplaatsen, ga naar: http://www.rksv-wittenhorst.nl/voetbal/informatie/vacatures/