Wittenhorst koestert punt

15 september 2013

De slotfase van de wedstrijd tussen BSV Limburgia en Wittenhorst is er een om niet snel te vergeten. Na een leuke eerste helft - afgesloten met een 1-1 stand verliep de tweede helft voor Wittenhorst erg wisselend. De thuisclub zette Wittenhorst direct onder druk en het kwam meerdere malen goed weg.

In het laatste kwartier kwam Wittenhrost wat meer in de wedstrijd, zonder dat het gevaarlijk werd. Limburgia bleef het heft in handen houden. Toen 5 min. voor tijd Gijs Hagens in de 16 meter neergelegd werd mocht hij Wittenhorst toch aan de leiding brengen. Helaas was nu de pingel van Gijs matig. Hij raakte de bal totaal verkeerd. De bal ging naast.

De wedstrijd werd hectisch. De scheidsrechter had het er moeilijk mee. De rode kaart van Will Spreeuwenberg was hier zeker een gevolg van. Met 10 man vocht Wittenhorst voor wat het waard was en sleepte zodoende het gelijke spel uit het vuur.

Wittenhorst. 2 won in Uden met grote cijfers (9-2) van UDI'19 3. Ook het derde deed van zich spreken en pakte de minimale winst thuis tegen Ysselsteyn 2.