Supporters: zondag laatste wedstrijd van dit jaar

12 december 2013

De kruitdampen zijn nog maar net weggetrokken van de heerlijke pot afgelopen zondag als Wittenhorst zich gaat voorbereiden op een nieuwe lastige wedstrijd komende zondag. Dit wordt dan tevens de laatste wedstrijd van dit jaar.  Op 19 januari staat dan de uitwedstrijd tegen Heidebloem alweer op het programma.

De supporters hebben zich zondag jl. kostelijk vermaakt. Er zat in deze wedstrijd alles in wat voetbal zo mooi maakt. De schitterende zege is dan het toetje van dit gebeuren.

TOP is een tegenstander dat terdege meedoet voor de titel. De topscorer Van Sonsbeek zorgt er bijna in zijn eentje voor dat TOP steeds aan de goede kant van de score blijft. We zullen dus deze speler meer dan in de gaten dienen te houden. Met ons spel de laatste weken zit het wel snor en daarom zullen de Ossenaren het niet makkelijk krijgen. We gaan ervoor en dan zien we wel!

Supporters, ook nu gaan we weer naar Oss. De wedstrijd wordt gespeeld in het stadion van FC Oss. Het ligt aan de Hescheweg 79a.

Veel succes!