Voorbeschouwing TOP-Wittenhorst en selecties

11 december 2013

Afgelopen zondag wisten we de thuiswedstrijd tegen Sportclub Susteren om te zetten in een 3-2 overwinning. De belangrijke drie punten resulteerden in een tiende (veilige) positie op de ranglijst. Voor ons zaak om deze opwaartse spiraal vast te houden en door te gaan op de ingeslagen weg.

Aanstaande zondag gaan we op bezoek bij hoogvlieger TOP. TOP bezet, drie punten achter DESO, de derde plaats op de ranglijst. De mannen uit Oss behaalden uit de laatste vier wedstrijden tien punten, ze bonden o.a. Heidebloem (2-0) en BSV Limburgia (6-2) overtuigend aan de zegekar. Vorig seizoen speelden wij in Oss gelijk (0-0) en verloren we de thuiswedstrijd in de slotfase met 2-1. We mogen dus rekenen op een zware klus komende zondag.

Anderzijds zijn ook wij als Wittenhorst zijnde bezig aan een mooie serie, welke we graag in stand willen houden. De laatste vier wedstrijden behaalden we 10 punten en wisten op deze manier aansluiting te vinden met de ploegen boven ons. Er staat veel op het spel zondag (he Jordi), dus we weten wat ons te doen staat. Met veel inzet, strijd en beleving gaan we ook in Oss proberen als collectief een goed resultaat neer te zetten om zo de eerste seizoenshelft op een goede manier afsluiten. We zullen top moeten zijn om van TOP te winnen.

Supporters; het uitvak in het stadion van TOP heeft een capaciteit van 1200 toeschouwers. Ook in deze wedstrijd rekenen wij als team op de steun van onze trouwe supportersschare. Opgeven voor de supportersbussen kan bij Mart Thijssen.

Met sportieve groet,

Stan Seuren

Selecties

TOP 1 - Wittenhorst 1 - zondag 15 december 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Tom van Bergen, Lars Blenckers, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Kevin de Mulder, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.15 uur ING-bank.

Wittenhorst 2 - UDI'19/BB 3 - zondag 15 december 11.30 uur

Spelers:

Willem v.d. Aarssen, Tom Aarts, Gerd-Jan Buyssen, Johnny Cuppen, Juul van Horen, Joey Joosten, Rob Joosten, Guido Kauffeld, Luc van Osch, Marc van Rens, Mick Vollenberg, Yannick Vullings, Nick Zanders.

Bijeenkomst: 10.30 uur kantine.

Ysselsteyn 2 - Wittenhorst 3 - zondag 15 december 11.30 uur

Spelers:

Joop Driessen, Mathieu Geurts, Joris Hagens, Koos Hoeijmakers, Ruud Janssen, Rens Keijsers, Jarno Kleeven, Bas Peeters, Ivo Scheres, Davy Teeuwen, Djen Verkoelen, Bram Wagemans en 2 A-spelers.

Vertrek: 10.15 uur sportpark.