Teamindelingen jeugd seizoen 2022-2023

29 juni 2022

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

In tegenstelling tot voorgaande jaren en eerdere communicatie, zullen de teamindelingen voor de jeugd voor het nieuwe seizoen 2022-2023 dit keer per mail aan alle jeugdleden worden rondgestuurd. De mail zal op vrijdag 1 juli 2022 worden verzonden.

De jeugdafdelingen TZ (Technische Zaken) en OZ (Organisatorische Zaken) hebben afgelopen maanden weer hard gewerkt aan de nieuwe teamindelingen van de jeugdteams voor het seizoen 2022-2023. De huidige indeling is o.a. tot stand gekomen na zorgvuldig overleg met het huidige en nieuwe kader en ouders/spelers. Waar mogelijk is rekening gehouden met aangegeven wensen of voorkeuren. Helaas kunnen wij echter niet iedereen hierin tegemoet komen, maar wij zijn ervan overtuigd met de huidige indeling de juiste keuzes te hebben gemaakt.

De indelingen zijn in principe definitief, slechts in uitzonderlijke situaties zullen nog wijzigingen worden doorgevoerd.

Eventuele vragen of opmerkingen over de teamindelingen kunnen t/m 7 juli 2022 per mail worden doorgegeven aan:

• Jeroen Hesen voor JO19 t/m JO13 (jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl)
  • Joreno van de Ven voor JO12 t/m JO6 (jorenovdven@rksv-wittenhorst.nl)

Aan de invulling van het kader per team wordt hier en daar nog gewerkt, vandaar dat dit nu nog niet opgenomen is. Ouders/verzorgers die graag hun steentje willen bijdragen als trainer, coach, grensrechter of anderszins kunnen zich melden bij Jeroen of Joreno.

Jeugdspelers die graag een team bij de jongere jeugd willen trainen, kunnen zich bij Joreno melden.

Tot slot willen wij iedereen vragen om het bericht in de juiste mailbox te zoeken (jeugdspelers hebben soms hun eigen mailbox) en goed in alle junkmailfolders (ongewenste mail) of spamboxen te kijken. Iedereen die geen mail ontvangen heeft kan zich t/m 7 juli per mail melden bij Jeroen Hesen.

Wij wensen alle spelers/speelsters en ouders/verzorgers alvast een fijne vakantie en hopen dat met deze indeling de teams een leuk seizoen 2022-2023 zullen gaan hebben!