VVV-Venlo maat te groot voor Wittenhorst 1

5 juli 2022

De tweede oefenwedstrijd van de Venlonaren was voor de oranjemannen met name in de eerste helft een tegenvaller. Het tempo was in veel gevallen te hoog. We zagen enkele fraaie doelpunten die het applaus waard waren. In de beginfase kreeg Jeroen Verkennis via een leuke aanval een mogelijkheid. De geelzwarten konden de eerste helft afsluiten met een 0-5 voorsprong.

Na de pauze werd door de trainers flink gewisseld. Met name de Horstenaren beten meer van zich af. Het veroveren van de bal werd veelvuldiger in hun voordeel beslist. Mogelijk werd een strafschop nog onthouden. Het eindresultaat werd door Roemer op 0-7 gebracht. Wittenhorst kan nu de voorbereiding starten om een goede start te kunnen maken voor de nieuwe competitie.

Doelpunten:

5 Mitchell van Rooijen 0-1, 9 Mitchell van Rooijen 0-2, 13 Simon Janssen 0-3, 24 Nick Venema 0-4, 38 Nick Venema 0-5, 56 Yahcuroo Roemer 0-6, 78 Yahcuroo Roemer 0-7.

De selectie van Wittenhorst voor deze wedstrijd was:

Ravi Arts, Dirk Scheres, Bart Zanders, Ruud Meijers, Bono Wijnhoven, Nick Driessen, Joep Beurskens, Tom Driessen, Jeroen Verkennis, Giel Beurskens, Joost van Rensch, Roel van Rens, Mats van Biljouw, Niek van der Sterren, Martijn van Ooijen, Sven van Ooijen, Wout Vosbeek, Rens Willemsen, Ruben van Helvoort, Robbin Clabbers.