Terugblik webinar motiveren

15 april 2021

Gisteravond organiseerde Wittenhorst in samenwerking met Breaking Habits een webinar ‘Motiveren’. Tijdens dit webinar liet Joop Janssen verschillende leiders, trainers en andere leden van Wittenhorst stilstaan bij de centrale vraag: “Hoe zorg ik ervoor dat ik de spelers uit mijn team zo goed mogelijk kan motiveren?”

Door het geven van een interactieve presentatie en het toepassen van verschillende inzichten vanuit onder andere positieve psychologie en motiverende gespreksvoering, hielp Joop Janssen onze leden met hun vraagstukken. Zo werd bijvoorbeeld het DISC model toegepast om gedragsstijlen te verklaren en verschillende vormen van motivatie naar voren te laten komen.

Het webinar werd goed ontvangen onder onze leden en we willen Joop dan ook graag bedanken voor het verzorgen van de sessie!