Toernooiwinst voor G-team

5 juni 2023

Op een zonovergoten dag speelde het G-team van Wittenhorst de regionale Special Olympics in Tilburg. De dag begon vroeg en na de opening begonnen we aan de voorrondes. Deze verliepen goed met twee gewonnen wedstrijden en zo werd de indeling bepaald en kwamen in de zwaarste poule terecht.

Na de lunch begonnen deze wedstrijden. De eerste wedstrijd verloren we met 1-0, maar dat mocht de pret niet drukken. De tweede wedstrijd wonnen we met 4-1. waardoor we de finale terecht kwamen. Dat resulteerde in een gelijkspel en moest het goud bepaald worden door penalty's. Door voortreffelijk keeperswerk van Niek Arts, die als een ware krijger stond te keepen, werden we kampioen. De gouden medaille in de pocket voor onze kampioenen!