Veld 2 in groot onderhoud

11 april 2014

Om de problemen met de trainingsvelden goed op te lossen wordt/is vandaag (zie foto), in samenwerking met de Gemeente,  de complete toplaag van veld 2 verwijderd en zal er opnieuw ingezaaid worden. Dit betekent dat dit veld de komende periode niet kan worden gebruikt voor trainingen en het zal in augustus weer in gebruik worden genomen.

Gevolg hiervan is dat de trainingen van veld 2 worden verplaatst. Op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag wordt veld 5 ingezet voor de trainingen. Op donderdag is veld 5 gereserveerd voor de scheidsrechtervereniging en wordt uitgeweken naar het “korfbalveld”. Ook als er doordeweekse wedstrijden moeten worden gespeeld kan er eventueel worden uitgeweken naar  het “korfbalveld”.

De coordinatoren zijn op de hoogte gebracht met het verzoek het schema te communiceren met de trainers en leiders. Het aangepaste trainingsschema kan hier worden gedownload.