Supporters: zondag een lastige horde

10 april 2014

Het succes van afgelopen zondag tegen Sparta'25 geeft Wittenhorst wat meer lucht. Deze bijzonder nuttige zege is voor de spelers een mooie opwarmer voor de komende wedstrijd tegen SSS'18 in Overloon. De Brabanders nemen dan wel de laatste plaats in op de ranglijst, maar het is beslist geen gemakkelijke tegenstander. Veel wedstrijden verloor deze ploeg onnodig. Ook afgelopen zondag tegen kampioenskandidaat Heidebloem kon SSS'18 op beslissende momenten niet toeslaan en daarom was de uitslag dan ook zeer geflatteerd.

Wittenhorst kon in de thuiswedstrijd maar met moeite de punten pakken. De belangen zijn voor beide ploegen groot. De druk ligt echter meer bij SSS'18, dat eigenlijk niet mag verliezen., want verlies is dodelijk. Onze spelers zullen met deze druk om moeten gaan en wanneer er met flair en wilskracht gespeeld wordt zal SSS'18 het moeilijk krijgen.

Supporters, op naar Overloon. Het wordt ongetwijfeld een spektakel van jewelste. Steun onze ploeg, want het zal niet makkelijk gaan. Succes!