Veld 5 niet meer inzetbaar

16 februari 2013

De rest van dit seizoen kan veld 5, beter bekend als het scheidsrechters veld, gezien de staat van het veld niet meer worden gebruikt voor wedstrijden. De oorzaak hiervan is dat gepleegde onderhoudswerkzaamheden niet het gewenste effect hebben gehad.  De in opdracht van de Gemeente Horst aan de Maas begin november uitgevoerde noodreparaties ( o.a. het leggen van graszoden) hebben helaas niet geleid tot de noodzakelijke verbeteringen.

Het Hoofdbestuur treedt momenteel  in overleg met de Gemeente, diverse betrokken functionarissen van RKsv Wittenhorst, de KNVB en de tegenstanders om tot een aanvaardbaar programma te komen waarmee wedstrijden toch doorgang kunnen vinden. Dit zal er toe leiden dat het speelprogramma voor de rest van het seizoen in het geheel moet worden aangepast. Het kan zelfs nodig zijn om een van de trainingsvelden ( veld 1 en 2), normaal gesproken absoluut niet geschikt voor wedstrijden, te gaan benutten voor wedstrijden.

Het Hoofdbestuur is zich er terdege van bewust dat dit minder plezierige consequenties heeft en vraagt begrip voor deze situatie. Alle betrokkenen zullen tijdig en zo goed mogelijk worden ingelicht. Daarom een dringend verzoek aan eenieder om regelmatig en tijdig het wedstrijdprogramma op de website te raadplegen.