VERscholen nieuwe shirtsponsor Wittenhorst 1 en 2

20 maart 2022

Wittenhorst heeft in VERscholen een nieuwe hoofdsponsor en tevens shirtsponsor voor onze selectieteams Wittenhorst 1 en 2 gevonden.

Aankomende zondag speelt Wittenhorst 1 voor het eerst met een nieuw wedstrijdshirt. Een paar dagen later, op woensdag 23 maart, speelt Wittenhorst 2 eveneens met nieuwe shirts. Shirtsponsor VERscholen schittert op de voorkant en kan niet wachten om tijdens de resterende wedstrijden van het seizoen onze teams te supporten. De nieuwe sponsor benadrukt: “Wij staan voor hard werken, goede resultaten en het belangrijkste: samen verder komen. Wij geloven dat dat wel overeenkomt met de teams. Wat VERscholen precies betekent en wat we hier precies doen? Dat houden we nog even verscholen. Binnenkort geven we hier meer duidelijkheid over.”

Bekijk de presentatie van onze nieuwe hoofdsponsor op ons YouTube-kanaal: Verscholen nieuwe hoofdsponsor RKsv Wittenhorst - YouTube

We zijn blij dat VERscholen zich voor de komende jaren als sponsor aan ons heeft verbonden. Op naar een succesvolle samenwerking!

De heren van Wittenhorst 1 nemen het om 14:30 op tegen de nummer 7: Geldrop 1. Wittenhorst 2 probeert zijn stand in de competitie te verbeteren tegen Erp 2.

Meer informatie: https://www.verscholen.nl/