Vier tips om sneller en meer plaatjes te sparen!

5 november 2022

De sportplaatjesactie is inmiddels in volle gang. We horen veel positieve geluiden van leden: een goede zaak! Er zijn honderden plaatjes te sparen tot en met 18 december. Bij elke 15 euro ontvang je 9 plaatjes. Het is lang niet altijd even makkelijk om het album vol te krijgen. Zeker niet alleen. Ook als je geen boodschappen doet bij de Albert Heijn. Daarom hebben wij enkele tips om  nóg meer plaatjes bij elkaar te krijgen:

1. Spaarversnellers:  Elke week zijn er speciale producten in de aanbieding. Sommige daarvan zijn een spaarversneller. Dit houdt in dat je bij dat product een extra pakje sportplaatjes ontvangt. In de eerste wek was dat bijvoorbeeld een pak wc-papier.
  2. Vraag aan de kassa: Wellicht zijn er mensen voor jou in de rij geweest die geen plaatjes hoefden. Als dat zo is, kun je aan de kassa vragen of je hun plaatjes kunt krijgen.
  3. Bestel je online? Ga dan naar de servicebalie! Als je online boodschappen bestelt, kun je met je kassabon aan de servicebalie de voetbalplaatjes krijgen.
  4. Vraag familie, vrienden of anderen. Je bent ongetwijfeld niet de enige die spaart. Misschien zijn er familieleden of vrienden die ook sparen. Vraag aan hen of ze voor jou willen sparen óf ruil de dubbele plaatjes met hen. Heb het hier ook met je teamgenoten over.

Ruilmiddag
Om iedereen te helpen het boek vol te krijgen, organiseert Wittenhorst halverwege december een speciale ruilmiddag. Op die middag kun je sowieso al je dubbele plaatjes ruilen met iedereen die er dan ook is. Daarover volgt later meer informatie.

Veel plezier met sparen! Wie heb jij al super vaak dubbel?

Er zijn albums die niet opgehaald zijn, kijk snel of iemand van jouw team er bij zit.