Voorbeschouwing Someren - Wittenhorst 1

11 mei 2023

Na het glorieuze kampioenschap en de verplichte rustdag gaan we komende zondag de draad weer oppakken met het vervolg van de competitie. De wedstrijd in en tegen Someren staat op het programma.

Op 26 maart 2017 speelde Wittenhorst voor het laatst in Someren. Toen was de uitslag 0-2. Doelpuntenmakers Bart Zanders en Michiel Hanssen. Deze tegenstander ligt Wittenhorst wel (ook gezien de thuisoverwinning van 6-2), al staat er voor Wittenhorst niks meer op het spel: de eer telt nu dubbel en dwars. Someren is nog wel degelijk in de race voor het overnemen van een periodetitel. Dus deze wedstrijd is wel degelijk belangrijk.

Supporters, we ondersteunen onze kampioenen. Het Sportpark De Potacker is gelegen aan de Potakkerweg 21 in Someren.

Veel succes!